Mecz Spurs’ów

Parę tygodni temu poszłam na mecz Spurs’ów. Miałam olbrzymie szczęście, ponieważ dostałam bilet od mojej szefowej, która w ostatniej chwili dowiedziała się, że nie będzie mogła iść. Bilety kupiła świetne, bo prawie przy samym parkiecie. W trakcie meczu bawiłam się wspaniale. Poszłam na niego z moją koleżanką z Chin, która jest olbrzymia fanką Spurs’ów.

IMG_9955 IMG_9961 IMG_9954 IMG_9953 IMG_9977 IMG_9995 IMG_9979 IMG_9998 IMG_0009 IMG_0023 IMG_0034Nasza drużyna wygrała!!!

IMG_0024

Leave a Reply

