kowbojska moda

Kowbojki oraz ozdobne paski są bardzo popularne w Teksasie. Co mnie zadziwia ludzie noszą je również latem, gdy temperatura nie spada poniżej 35 stopni Celsjusza. W zeszłym tygodniu poprosiłam paru moich współpracowników o pozwolenie na sfotografowanie ich niesamowitego obuwia i pasków.

buty ze skóry krowiej

photo 2 (61) photo 3 (58) photo 4 (51)

buty ze skóry krokodyla

photo 1 (59) photo 2 (62)

buty ze skóry grzechotnika

photo 1 (58)

buty ze skóry strusia

photo 4 (50) photo 5 (41)

buty ze skóry słonia

photo 5 (42) photo 3 (59)

Zwróćcie uwagę na ozdobne paski. Ludzie noszą tutaj bardzo zdobione ubrania. Większość dżinsów, bluzek, dodatków, itd. jest uatrakcyjniona świecidełkami. Mężczyźni często noszą obrączki z diamentami, bądź innymi kamieniami. Krzyżyk na łańcuszku to niemalże nieodłączna część garderoby.

Wypowiedź Chrisa: “Czuję się bardzo dobrze ze sobą i nie potrzebuję nikomu nic udowadniać. Noszę to co mi się podoba oraz to, na co mam ochotę.”

No teraz czas na Mike’a i na mnie żebyśmy zakupili sobie takie buty! Jedyny problem to koszt tych butów. Ceny zaczynaj się od $300.

Leave a Reply

