San Antonio dalej zaskakuje..

Wybór jedzenia w naszym lokalnym sklepie przerasta moje oczekiwania. Coraz częstej, znajduję przysmaki, którymi wcześniej mogłam jedynie zajadać się w Polsce. Już jakiś czas temu znalazłam dobre pieczywo, wędzoną makrelę oraz mrożone pierogi. Teraz ku mojemu zdziwieniu znalazłam dobry, biały ser i prince polo. Od razu w niedzielę rano usmażyłam naleśniki z serem według przepisu babci, a do kawy zjedliśmy polskie wafelki.

20140202_091308 20140202_092223

Jak widać tęsknię za rodzinnymi smakami. Za każdym razem jak uda mi się coś upolować, to naprawdę cieszę się jak dziecko. Nie trzeba mi wiele do szczęścia.

20140201_112604

Leave a Reply

